Oh sweet ambivalence

Jag har alltid beslutsångest, men FY vad jobbigt det blev nu att bestämma i vilken stad jag vill jobba i sommar... 
Jag tycker ju om att vara i Öregrund på somrarna, men ja.. Hanna kommer vara i USA och jag vet inte hur många andra som faktiskt tänkt vara där. 
 
I Norrköping däremot verkar det vara många som stannar kvar.. Jag vill vara med folk, gaaahh! Dessutom kommer en viss M jobba i stan i sommar också, och det vore ju inte så dumt att ses mer än en gång under lovet.. 
 
Jag har i vilket fall mejlat lite ansökningarn här också nu, men om jag får jobbet på turistbyrån innan dess så borde jag ju tacka ja..
 
Ja vet, det är lyxproblem, men egentligen är det ju faktiskt inte säkert att jag får jobb nånstans. Oh, what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0