Åka pendeltåg

Åh, nu är jag på väg in i Uppsala för fjärde dagen i rad, efter att ha åkt hit i fredags, sen in till stan på lördag för att gå på Betnér och Ismail, tillbaka på söndag för att ta mig hem till Norrköping, seminarie idag i Norrköping och sen till Uppsala för att ta mig vidare hem och skriva hemtenta hela veckan! Puh, andas! 
 
Jag har ju tänkte lite att jag ska göra saker som jag vill, men är lite rädd för, för att inte sitta på mitt rum på äldreboendet sen och ångra massor av saker.. Så igår när jag kom hem gick jag in på toaletten, tog fram saxen och klippte av en decimeter hår. Jag är jättenöjd! Det blev fint och lätt och fräscht, tjoho! 
 
Det kanske inte var det mest vågade som någonsin gjorts, men som inrutad vanemänniska var det i alla fall ett steg i rätt riktning! 
 
Dessutom skulle vi bli filmade på färdighetsträningen idag, och jag vågade spela ut, trots prestationsångest osv. 
 
Nu är det en kvart kvar till Uppsala och jag har en bit vegankladdkaka i lite folie i ryggsäcken, det här är en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0