En kulen natt natt natt

Åh, det snöar och blåser för fullt och min lilla älskling tycker att det är underbart! Vi var ute en stund på kvällen och lekte, jag sprang först och han hoppade efter och satte sig i mina fotspår. Sen kastade jag snö på honom och försökte ta hans svans.. Ibland är det faktiskt jättemysigt att vara hemma-hemma! 
 
I morgon ska jag ge mig ut på jakt efter sommarjobb, läskigt! Och skriva ihop CV och personligt brev till turistbyrån och sen hålla tummarna! Jag tror att det skulle vara grymt att jobba där, träffa massor av folk och göra nåt som inte tar så mycket på min stackars gamla kropp.. Även om det fanns många fina stunder på Tallparksgården med de äldre förra sommaren. 
 
En viss person kanske kommer jobba i Norrköping i sommar dock, vilket gör det mer intressant att vara kvar där, men jag vet inte. Jag älskar ju Öregrund på sommaren! 
 
Hmm hmm, tål att tänkas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0