Hej och hå!

Min gamla kropp är trött, men i morgon blir det ut och åka! Först ska jag in till Uppsala för att träffa Hanna och vinka av henne med lunchdejt och bio innan hon åker till USA i 13 månader!! Sen blir det tillbaka till Norrköping och däcka i en nystädad soffa. 
 
Jag hade hoppats på att jag skulle vidare till Linköping, men det verkar inte bli något med det, eftersom M blev sur idag när vi pratade i telefon (jag vet inte varför) och nufår jag inte tag i honom för att kolla. 
 
Jag tänker inte hålla på och svansa efter honom hur som helst, det är hans förlust för jag kommer ha det precis lika bra i min egen säng med en bra serie på. 
 
Nu ska här beställas hemfärd på SJ, håller tummarna för att de håller tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0