Glömde nästan..

Ja, jag höll ju nästan på att glömma här att tanken här från början var att vara lite kreativ och inspirara andra till att vara det också, och jag kom på nu att jag aldrig visade hur fint mitt lilla projekt i somras blev! 
 
Det var en gammal, rätt alldaglig men fin trästol från farmor och farfars hus i Skövde, och jag tog hem den för flera år sen just för att pimpa den lite. 
 
Nu har jag inte min vanliga dator här, så före-bilderna får utebli, men såhär blev den efter lite slipning, färg, bokmärken och några omgångar lack! 
 
 
Blå färg som fanns kvar efter ommålningen av ytterdörrarna + delar av min egen/pappas gamla bokmärkssamling = sant
 
Jag skulle nog vilja göra fler om jag hittade en liknande stol, fast i en annan färg. Kanske grön, orange eller möjligen svart, och lacka fast den andra duvan på den. 
 
Min pappa och jag (okej, mest han) gjorde en bokhylla i somras också, kan slänga upp kort på den när jag är hemma igen för den är så fin och jag blir glad arje gång jag tänker på att vi har gjort den tillsammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0