Alla hjärtans dag, män utan trikåer och låtsasplugg

Ja, så skulle jag nog beskriva min helg i korta drag! 
 
Alla hjärtans dag skulle ha firats med M, men halsont och feber kom ivägen. Såklart tråkigt, men jag hade en så himla bra kväll ändå med min älskade sambo! Vi lagade ugnspotatis, veggibiffar och vitlöksbröd, och toppade det hela med blåbärspaj och glass! Usch, jag blir hungrig bara av att tänka på allt det goda!! 
 
Hon lärde mig också att i Finland brukar dagen ibland kallas för vändagen och det känns så fint och sant, så tack för en fantastisk vändag min kära! 
 
Lördagen fylldes sen med brottningsmatch, men det var nåt speciellt så de hade varken trikåer eller jiu jitsu-dräkter. Tyvärr var de inte nakna heller, det var casual klädsel, typ. 
 
Efter det blev det filmkväll med pommes och ingefärskakor, världens godast för övrigt. Jag lägger upp receptet sen!
 
Och idag då? Ja, idag har varit en riktig slöardag. Men Sara och jag började bra med att gå ut på en liten promenad och handla nybakat bröd till frukost! Vi åt i soffan, sen blev vi kvar där... hela dagen. Sovandes med kurslitteraturen på huvudet.
 
Så sammanfattningsvis har det alltså varit en grymt bra helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0