Lite pyssel!

Det känns som att det var evigheter sen jag la upp nåt pyssel nu.. men misströsta inte, jag har pysslat massor, men varit för lat för att lägga in bilderna i datorn...
 
Här kommer lite från i julas:
 
Jag kan ju inte äta ägg längre, så jag fyllde mina äggkoppar med turkos ljusmassa och limmade diverse skruffs på dem..
Båda de här var till en underbar tjej med förkärlek för elefanter!
Jätteenkelt, jag har ingen användning för en så liten skål som denna är egentligen, så den blev snabbt ett ljus!
Och här är nog min bästa nya hobby; att klä in gamla kattmatsburkar (eller majsburkar) i tyg och snöre och egentligen allt som går att limma på! Den här är fylld med röd ljusmassa som jag blandade i kanel i för att få den att dofta lite.
 
Det kommer måååååånga fler bilder på just inklädda plåtburkar sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0