I can't sleep, in the wake of Saturday

God morgon, god middag, god kväll (hette en lek vi lekte i lågstadiet)!
 
Det här veckan har varit så snurrig! Här kan vi snacka om toppar och dalar. Det har verkligen hänt en massa roliga, fantastiska saker, men samtidigt har jag varit så himla stressad och bara brutit ihop över det emellanåt. 
 
Men idag känns det lugnare, det är sol ute och det känns som att jag verkligen kan ta det lugnt och ta in allt bra! 
 
Till att börja med då, så har jag fått besked om att 5 veckor av praktiken blir i Israel/på Västbanken (kanske jag redan har skrivit, men !!!!!!). Sen ringde en kvinna på seminariet igår och på torsdag ska jag på anställningsintervju för att eventuellt jobba på flyktingboende i sommar! 
 
Utöver det här så har jag haft några fantastiska kvällar med de bästa människorna, när vi har hängt, flummat, diskuterat knipövningar och spelat gitarr! Hur bra kan det bli? 
 
Jo, ännu bättre, för idag åker jag till Stockholm för att träffa familjen och se Galenskaparna på Oscarsteatern! 
 
....sa jag att det är strålande sol ute eller? 
 
Mot nya äventyr, men först: överbliven tacos till frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0