Arg...

Usch, jag sitter här vid köksbordet och bara är skitsur över hur dumma och korkade jag tycker att människor är ibland!
 
Det har ju tydligen cirkulerat nån video på facebook, med en tysk snubbe som misshandlar sin hund. Så jävla fel, visst. Men sen kommer det upp nåt nytt i mitt flöde, snubben har hamnat i fängelse för hundmisshandeln (helt rätt tycker jag), och där inne har han misshandlats. 
 
Det gillar folk, det skriver folk positiva kommentarer om på facebook och hurrar för karma.
 
ÄR NI HELT JÄVLA DUMMA I HUVUDENA?
 
Han hade ingen rätt att misshandla sin hund, även om han skulle ha blivit arg på den, varit sociopat etc... och INGEN ANNAN har fan rätt att misshandla honom heller!
 
Jag blir äcklad på riktigt, både över hans betéende och över alla som har delat, gillat och kommenterat positivt om misshandeln av honom. Skäms, fan!
 
Det var inte självförsvar, det var typ hämnd, är det detta vi ska lära alla unga människor att det är okej att göra om någon gör nåt de inte håller med om eller verkligen tycker är fel? 
 
Våld föder våld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0