Tralala

Ja, i morse vaknade jag 4, somnade tre timmar tidigare.. Jag är lite trött och mosig idag! 
 
Nej men det är så mycket på gång nu, det är verkligen multitasking konstant, och då klarar jag inte av att "bara" sova sen. Jag kommer bli så sjukt utbränd till sommaren.. men allt som händer är ju kul, så jag kan liksom inte dra ner på något eller hoppa över det heller. I-landsproblem så det bara tjoar om det!
 
En grej, som är både trevlig och jobbig, är dessutom all manlig uppmärksamhet på senaste.. men Niklas är som lugnet i stormen där. Han är bra. 
 
Idag när jag sms:ade och frågade killen i lägenheten som Sara och jag ska ta över om lite saker inför flytten, så bjöd han in sig själv på fika i nästa vecka.. alltså! 
 
Jaja, nu ska jag i alla fall snart iväg och möta Nusse vid tåget, där har vi en bra kille! Hoppas att han är hungrig, för jag håller på att dö av svält känns det som... 
 
(Jag har förresten köpt nutella och fröbröd till hans frukost i morgon, det om något är nog uppskattat!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0