Idag är ingen vanlig dag, det är en födelsedag!

Idag fyller lillebror Nusse hela 18 år! Tänk att det faktiskt var ca 13 år sedan han satt under sitt äppelträd och vägrade gå in och kissa för att han itne hade lust... tiden går fort!
 
På fredag kommer han ner till Norrköping för en sju helsikes helg, planen innefattar choklad, mängder av skräpmat, Bilbo och första utgången någonsin! Hoppas att han blir nöjd.
 
Idag fyllde ju Agnes år också, så kvällen spenderades där, med grillat, vin för de som ville (cola för mig), myclet trevligt sällskap och sedan som final - bajstårta!
 
På jakt efter bajsen idag fick jag en ny kompis inne på Lekia, han tyckte att det var självklart att det skulle finnas flera olika sorters bajs att välja mellan, och tyckte att det var väldigt konstigt att inte de andra affärerna hade det! Tack Lekia-killen, du gjorde min dag (och Agnes också tror jag)!
 
Bajshalsbandet blev förresten väldigt uppskattat, Hanus vill ha ett, och de andra tyckte att jag ska börja massproducera, tjoho!
 
Men nu är det hög tid att tvätta bort sminket och krypa ner under täcket, jag har ett avsnitt av Castle att titta på innan det är dags att sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0