Tenta-P...

God morgon! 
 
Tenta-P fortsätter och det känns klart görbart, men så oändligt svårt att börja ta tag i! Det är det värsta med att ha mycket tid på sig, att komma igång blir megasvårt... Men men, jag ska vara klar till på torsdag, för då kommer Carro hem och det var länge sedan vi sågs. Nyår senast tror jag. Skönt i alla fall med vänner som det aldrig blir stelt med, trots att det kan dröja mellan gångerna vi ses!
 
Apropå vänner, så är det många att klämma in på lite tid den här veckan... Jag ska hålla kalas för min hönsbäbis också, och hade halvt om halvt planerat att åka ut i skogen med Emil. Sedan kommer Farfar upp från Norrköping också för att leta påskägg, och Gudfaddern ville gärna ses! Oj, oj, oj, jag får nog snabba på med tentan eftersom jag ska hem igen på måndag...
 
Ja, hey ho, let's go!
 
 
Förra årets nyttiga tårta till min bäbis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0