Med stolthet går vi alltid klädda i våra overaller...

På fester är vi alltid beredda, i våra overaller!
 
Nu så... blir det snart pommes till frukost! Jag hade jättekul igår kväll på sittningen och kravallen, de delade ut såna där gnuggtatueringar och nuvarande Societeten och vi som ska ta över efter dem framförde gyckel på scen! Matilda och jag hittade en filt att dansa med och snurra runt oss själva i som beyblades! 
 
Idag bär det av till Stockholm för att möta upp Ape och handla flirtögon till fler pussfiskar. Föhoppningsvis ska vi käka nåt också.. Det är den sista fria dagen innan hemtentan, så den ska levas till fullo!
 
Slänger upp ett pysseltips till, även om det bara är mina föräldrar som kollar... 
 
 
Detta är min smyckesren, han är till stor nytta! Han är gjord i lufttorkande lera från Panduro och två äppelgrenar sprejade med lite överblivet billack. 
 
Det är i alla fall ingen som kan påstå att jag inte är kreativ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0