Måndag, måndag, min lyckodag

Sjunger Anna-Lena Löfgren i alla fall. Jag har precis ätit lunch och sitter med min hemtenta och klurar. De ringde nyss från äldreboendet som jag ska jobba på i sommar också, så jag ska dit i morgon och kolla läget och göra upp ett schema!
 
Stockholmstrippen var helt okej igår, både jag och Ape var trötta som bara den! Men, det blev i alla fall lim, flirtögon och mangaböcker inhandlade, så slöseri med tid var det åtminstone inte. Fast, vi käkade på Kungshallen och det var troligen mjölk i maten för i bilen på väg hem vände jag mig om och frågade "kliar hela din kropp också?", "japp." sa hon. Usch, det är så tråkigt att gå ut och äta och aldrig kunna vara helt säker på hur det ska gå! 
 
Jaja, nu ska jag väl återgå till tentan igen, slänger upp en bild på min prins så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0