Hej igen

Såhär ser dagens planer ut: 
 
x Först ska jag kliva upp ur sängen, snart.
x Sen mot korridorsköket för att laga min paradrätt pommes med baconsås.
x Efter det blir det sanering av rummet så att det är fint när jag kommer tillbaka efter nästa veckas hemtenta. Måste för övrigt se till att packa idag också, eftersom jag åker relativt tidigt i morgon.
x Hitta kläder som passar ett flower power-tema.
x Iväg för att möta upp Piff och inhandla powerking innan vi drar vidare till Agnes.
x Baklänges-gasque och kravall!
 
Det ska bli jättekul, jag får liksom både gå ut OCH klä ut mig! Nej just det, det ska bli lagom kul, eftersom jag har sträckt ryggen (det blir en annan historia senare) och ska upp tidigt... Det blir bra!
 
Jag peppar lite med mina favoriter så länge:
 
http://www.youtube.com/watch?v=_V9rKRVa5yE 
 
Hej så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0