God morgon!

Jag har försökt blogga tidigare men aldrig riktigt kommit in i det, så vi får hålla tummarna och hoppas att det är tredje gången gillt som gäller!
 
Anledningen till att jag vill börja igen nu är att igår fick jag nog av en viss person, som knappt gör annat än att såra mig. Så, nu tänker jag sluta ha kontakt med människor som får mig att må dåligt, och börja fokusera på sånt som gör mig lycklig, sånt jag vill uppnå och sånt som jag faktiskt gör bra - kreativa saker!
 
Kan börja med ett pysseltips:
 
 
Det är en liten virkad pussfisk att hänga på sin overall (stor grej för oss på universitetet här), eller på väskan eller nåt. Det var himla kul att göra den i vilket fall! 
Sök på hur du virkar en pokéboll, det är det receptet jag utgått från. Sedan är det bara att limma på rörliga ögon (panduro, hoppas jag, måste köpa nya nu) och sy fast några tjusiga paljetter! Självklart går det att göra andra figurer också, men jag har precis lärt mig så börjar såhär. Lägger upp en bild på min (inte så fina) pokéboll sedan också!
 
En fiskkompis:
 
 
Vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Gubben 59

Härligt att se dig göra ett nytt försök!
Kram

2013-03-23 @ 12:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0