Glad påsk!

Åh, det är vår och påsk och vi har haft äggjakt i trädgården och stulit en björk i träsket! Produktiv morgon!! 
 
Klockan två kommer morbror och kusinen på påsklunch, äggletning, troligen fika och förhoppningsvis lite wii sports! Sen blir det en kväll på Pulz i Östhammar med Carro, det skulle vara konsert med Itchy Daze. Ingen aning om vilka det är, men det är trevligt sällskap och en anledning att ta en dusch och byta mina jordiga och leriga, fotbollsutsatta kläder till något lite roligare.. Bara jag kan hålla mig vaken till nio när det börjar.. jag har gått och lagt mig runt halv senaste dagarna.. vårtrötthet någon? 
 
Nej men det blir kul, vi tar en shot så piggnar vi nog till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0