AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG OCH SARA ÄR MED LÄGENHET!!!!!!!! 88 kvadrat i närheten av Västra Promenaden, med BADKAR!!!!!! Lyckliga tjejer, minst sagt! Vi ska skriva kontrakt i nästa vecka, sedan är det bara att säga upp korridorsboendena och börja kolla runt efter de möbler vi behöver!
 
Åh, och dessutom var de jättepositiva på jobbet när jag var där och pratade med dem! Det jobbar flera kvinnor som jag åtminstone är lite bekant med, och de är hur trevliga som helst, så det ska nog gå finemang!
 
Det är verkligen så att allt har gått så sjukt bra på sistone, sedan det började gå dåligt med M. Och nu när det tog slut för någon vecka sedan har allt annat gått explosionsartat bra! 
 
Jag är självklart ledsen för att det inte funkade med honom, men om jag måste välja så känns det inte som att det här livet är någon förlust!
 
Känns som världen är helt uppochner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0