Avslutning!

 Idag är sista dagen med universitetsgrejer för terminen! Det känns både skönt och vemodigt.. Det blir så konstigt att inte träffa alla underbara människor dagligen. Men, vi ska ju i alla fall ha en ordentlig avslutning ikväll så det ska bli roligt! 
 
Idag är även dagen då Micha picha tar studenten, jag är mycket stolt över min fina tonsdagskompis och har planerat att fira henne i efterskott nånting efter att jag kommit hem!
 
Ännu en bra grej som händer idag är att en väldigt speciell person fyller år, hela 27 år jättesupergammal till och med! Jag hoppas att han har tid att ses innan det är dags att åka hem för sommaren, för sen vet jag inte riktigt när/om jag har tid att åka tillbaka. 
 
Just ja! Igår fick jag och Sara våra nycklar, så efter att vi hade lyssnat på bästa Miranda i kyrkan drog vi till lägenheten för lite snabbmat, kaka, trevligt sällskap och golvhäng! Sen sov vi på varsin luftmadrass i vardagsrummet... Jag drömde att vi hade retat upp en maffia som höll till i Spetsen och hade trixat med polisens nummer så när vi ringde dit var det de som svarade och låtsades vara poliser... vaknade helt svettig och orolig! 
Meeeen, nu ska jag skriva ut min tenta, flyttpacka mer och diska!
 

Kommentarer
Postat av: Micha ^^

Jaaag väntar på dig/er i Öregrund! :D

2013-06-07 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0