2 dagar kvar!

Japp, sen är det tenta och avslutning i Haga, + eventuellt utgång! Det är mycket som ska hinnas med nu innan det är dags att åka hem. 
 
Först ska tentan bli klar, helst idag. Sen ska Saga och jag fördriva lite tid med att shoppa. I morgon ska tentan vara inlämnad, sen ska jag och Sara till lägenheten och hämta nyckel, iväg igen till Mirandas köruppvisning, tillbaka till lägenheten utklädda och med trolldeg och något att sova på.. och sällskap, eftersom jag har bjudit in massor av folk till vårt golvhäng! 
 
Onsdagen är muntlig redovisning av tentan, sen som sagt park, grillning och utgång, och på torsdag kommer mina föräldrar och så är det dags att flytta! Nämnde jag att jag ska hinna packa någonstans också?  Oj oj...
 
En annan sak som jag verkligen vill hinna är att träffa Sofie och M innan det är dags att åka hem också, för sen blir det lite svårt att åka tillbaka hur som helst. Jag kommer jobba mycket och förutom en vecka i juni är jag bara ledig cirkus två dagar i sträck. Det får bli en intensiv hälsa på alla-vecka!
 
 
Sommar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0