Sunday, bloody Sunday

God morgon!
 
Idag står hemfärd på schemat, men först ska jag övningsköra in till Uppsala med mamma och se till att hon hittar ett par hela byxor! Äldre damer kan ju inte gå med stora hål i byxarslet heller... 
 
Jag har precis skrivit det sista (tror jag) på tentan, och i morgon ska den lämnas in och nästa kurs påbörjas! Utöver det ska lägenhetskontrakt skrivas på och spex filmas i veckan! Och Saga ska få leta ägg ute i Norrköping och en pysseldag ska genomföras hemma hos henne. 
 
Jag är lite osäker på om det dessutom är kursstart för nätaktivismgrejen som jag och brorsan anmält oss till.. i så fall är det bara att sätta sig på tåget tillbaka till Uppsala igen! 
 
Sponsorer ska mejlas och ringas till också, så det är fullt upp... men jag gillar att ha det så faktiskt. Det är skönt att det inte blir massa dötid till att tänka på uppbrottet. Men men, planen är att bara vara fantastisk, så han ser vad han missar och vill ha mig tillbaka. Fast jag tänker inte gå och vänta på det, det är bättre att bara leva om lite så länge!
 
 
De här två är gjorda i cerenitlera, eller så hette det när jag var liten i alla fall... Finns på Panduro. Den arga, röda är jag och den andra är M som vi ser ut i serien jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0