Lååångtisdagen

Idag har vi varit i skolan från 10 till 21, det måste vara nytt rekord för min del! 
 
Nej men vi hade fadderistutbildning och fick träffa lite andra människor från de fadderier som ska ha nolle-p samtidigt som oss. Jag fick en ny beställning på broderade mariofigursmärken av blivande kungen i KSM också, så det är bara att sätta igång!
 
Det jobbiga med att vara i skolan 11 timmar är att man blir ganska trött och får svårt att fokusera, men jäklar vad kul vi hade! 
 
Jag tog med Putte på föreläsningen också och han fick massa komplimanger! (Det är alltså elefanten om jag glömde skriva det..)
 
I morgon bär det av till Uppsala för kurs i nätaktivism, så jag ska möta upp Nusse på stationen, ta en tripp till Max och sen ska vi ta itu med näthatet!!
 
Watch out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0