Heeeeey, heey babe!

HO, HA!
 
Idag har jag och Sargo varit och tränat, så jag känner mig som en riktig kraftkvinna! Både hon och Perka var på att börja träna varannan dag med, så nu jäklar!
 
Utöver det har det väl inte hänt så mycket idag, men jag är på glatt humör och det är skönt! Eller jo just det, jag hade missuppfattat ppu-tiden och var i skolan en timme för tidigt idag, så jag fick gå hem igen och komma tillbaka senare.. 
 
På övningen vi gjorde idag fick vi måla upp vår grupp som en båt och de allra flesta sa att jag var den med nödprovianten och som skuttade runt och var social.. det var en jättefin komplimang! Jag målade mig själv som skeppsapan.
 
Åh, hoppas att det blir fler dagar som är som den här, för när jag har bra dagar känns det som att INGET kan stoppa mig, idag känns det som att jag KAN förändra världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0