Det finns inga ord

Nej, det finns verkligen inga ord som passar när jag ska försöka komma på vad jag ska säga i telefon i morgon. "Eh, tack för paketet men... hur tänkte du där?" känns inte så snällt. 
 
Idag har vi filmat spex hela dagen, så i morgon blir det bara en scen till och sen ska allt klippas ihop! Vi kommer äga på skiftesveckan!! 
 
Utöver det ska jag träffa Saga i morgon och pyssla, förhoppningsvis vill hon forsätta in på lördagen med, för jag vill verkligen inte vara ensam. Jag drömde seriöst att Asta Kasks sångare försökte tvinga sig på mig i natt.  Det funkar verkligen inte alls med sömnen just nu, när det äntligen blir någon så drömmer jag massa konstigt och vaknar kallsvettig eller gråtfärdig. 
 
Men ja, apropå det så visste jag verkligen inte om jag skulle skratta eller gråta idag när jag hämtade ut ett paket på posten. Jag trodde att det var min kurslitteratur som kommit, men tji fick jag! 
 
Paketet var från storebror och bestod av en hoptejpad skokartong. Eftersom jag blev för nyfiken kunde jag inte vänta med att öppna det tills efter skypestunden med dem där hemma och... i den låg en rund, hoptejpad plastpåse. "Åh, hjälp, ett huvud!" tänkte jag, tvekade ett tag men började sedan öppna den ändå.
 
I påsen låg nog den fulaste kavaj/jacka/tyggrej som någonsin gjorts! Den var brun, materialet var lite som mossa, den luktade lite inrökt och jag skulle kunna ha en siamesisk tvilling och fortfarande få plats i den! 
 
Det var jättegulligt att skicka paket, men vad fa-an hade han tänkt att jag skulle ha den där historian till? Haha! Jag ska fundera vidare på mitt tacksamtal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0